שימור פציינטים במרפאה מתחיל בזימון תורים נוח
חלף זמנם של הימים בהם היינו מגיעים לרופא בבוקר ונרשמים לתור על פי סדר הגעה. זוהי שיטה לא נוחה ולא יעילה אשר מבזבזת זמן רב ויקר עבור המטופלים ועובדי המרפאה. כמו כן, קביעת תורים אצל פקידת הקבלה בשעות פעילות המרפאה, היא שיטה שגם לאט לאט חולפת מן העולם. השיטה היעילה והנוחה ביותר לזימון תורים כיום, היא על ידי מוקד זימון תורים טלפוני או אינטרנטי אשר מאפשר למטופל לקבוע תור בקלות וביעילות, בזמינות גבוהה, בכל שעות היום.
מה נדרש ממוקד טוב לזימון תורים?
- זמינות גבוהה – היתרון המרכזי של שירותי זימון תורים מספק חיצוני על פני זימון תורים במרפאה הוא הזמינות הגבוהה של המוקד לאורך כל שעות היום, בעוד שזמינות המרפאה מוגבלת לשעות פעילות המרפאה. ככל שהמוקד עובד יותר שעות ביממה, כך הזמינות שלו תהיה גבוהה יותר ונוחה יותר עבור לקוחות המרפאה.
- ניהול תורים בצורה יעילה – כאשר מרפאה בוחרת לעבוד עם מוקד חיצוני לזימון תורים, יש צורך שהמידע וניהול התורים יעבור בצורה נוחה ומובנת אל המרפאה. לצורך כך, יש לבחור במוקד שמשתמש במערכת ממוחשבת לניהול תורים אשר המידע שמוזן בה עובר בזמן אמת ובצורה מקוונת לכל משתמשי המערכת. כמו כן, ישנה חשיבות לשמור על חסיון ופרטיות המטופלים ולכן ישנו צורך במערכת ממודרת אשר מאפשרת צפייה ברשימת המטופלים רק עבור מי שרשאי לכך.
זימון תורים יעיל מוביל למטופלים מרוצים
מטופל אשר זקוק בדחיפות לתור לרופא לא רוצה להמתין שעות על הקו ולגלות שאין תורים פנויים עבורו. שימוש במוקד לזימון תורים חוסך את זמן ההמתנה ומייעל את אופן ניהול התורים, כך שגם מטופלים דחופים יוכלו לקבל את הטיפול שהם זקוקים לו.