קופות החולים בארץ עושות כל שביכולתן על מנת לספק שירותים נאותים וראויים לאוכלוסיית החולים בארץ, כאשר אחד מן האלמנטים הבולטים ביותר בתחום השירות לקהל הלקוחות הוא ללא כל צל של ספק הנושא של שירות זימון התורים.
אין זה סוד, כי בגוף גדול כמו קופת חולים מאוחדת זימון תורים נוח הוא שירות חיוני ומחויב המציאות ללא כל צל של ספק. היות והחברה נותנת את שירותיה לציבור החולים, זימון תורים מהיר יכול למנוע תסכול רב מאד, עוגמת נפש לא רצויה ובעיות בריאותיות בלתי הפיכות. המטרה של זימון תורים היא להקל על המטופלים ועל נציגי קופת החולים בו זמנית. זו הסיבה לכך שמושקעים מאות מיליוני שקלים בשיפור התשתית ואמצעי יצירת הקשר עבור זימון תורים לקופת חולים מאוחדת.
מבחינת קופת חולים מאוחדת זימון תורים הוא חלק מתנופת פיתוח של אתר האינטרנט, אך קיימת אפשרות ליהנות ממנו גם באמצעים טלפוניים. מספר הטלפון של המוקד הארצי הוא 3833* או 1-222-3833 ובו יש נציגים אשר עוסקים בזימון תורים.
עם סיסמא או בלי סיסמא?
כדאי להזכיר את ההבדלים בין שירותי זימון התורים של קופת חולים מאוחדת ללא סיסמא לבין זימון עם סיסמא. זימון תור ללא סיסמא מתאים לכל תור שאינו דורש רישום מוקדם. על מנת ליהנות מהשירות יש להיכנס אל אתר האינטרנט של קופת חולים מאוחדת, לחפש רופא תחת הקטגוריה של "שירותים רפואיים" וללחוץ על כפתור "קבע תור". בשלב השני מתקבל מסך זיהוי הכולל דרישה להזנת מספר תעודת זהות ותאריך לידה בלבד. השלב האחרון הוא קביעת התור, בחירת המועד ואישורו.
מלבד זימון תורים מאפשרת קופת חולים מאוחדת שירותים חדשים כגון רשימת המתנה, הדפסת התחייבויות, הזנת מדידות אישיות לתיק הרפואי וקבלת תקציר של מידע רפואי. בתוך קופת חולים מאוחדת זימון תורים מצטרף אל שאר השירותים בצורה פשוטה ונוחה. כך קופת חולים מאוחדת מיישרת קו עם קופות החולים הגדולות בעולם, כמו גם עם חברות פרטיות המנצלות את האינטרנט ואת אמצעי התקשורת החדשים כדי להקל על המטופלים.