הבריאות חשובה מעל הכל ולכן שירותי הבריאות אשר ניתנים בארץ הם מהטובים שיש בעולם. על מנת לעמוד ביעדים ולהספיק לטפל בכולם קופת חולים כללית שמה לה לדגל להיות קשובה לצורכי האזרחים והעמידה עבורם שירות טלפוני עם מענה אנושי בכל שעות היממה ולאורך כל ימות השנה. מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית מצליח לתת עזרה ראשונה לאזרחים ולנזקקים לשירותיה גם דרך הטלפון, לעיתים השיחה הראשונה עם קופת חולים כללית תורמת רבות להצלת חיים.
מענה עם ידע מקצועי
האנשים אשר מאיישים את המוקד ונותנים מענה במוקד זימון התורים של קופת חולים כללית יהיו אנשים מקצועיים, אחיות וגם רופאים שתפקידם הוא לקבל את השיחה הדחופה מאותו אדם שנמצא במצוקה ולדעת לתת לו את ההכוונה הטובה ביותר להמשך טיפול. לעיתים יהיה צורך לשלוח את האדם לבית החולים ולעיתים אפשר יהיה לפתור את הבעיה דרך הטלפון.
למידע נוסף לחץ כאן – קופת חולים כללית זימון תורים
צמצום תורים
השרות הטלפוני שנותן מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית בא למעשה במטרה לצמצם את העומס העצום שיש לעיתים בבתי חולים ובמרפאות ברחבי הארץ בעיקר בעונות המעבר. זה לא סוד שיש שבועות שלמים בהם תוקפות מחלות עונתיות את מרבית האוכלוסייה והפאניקה והלחץ של כולם גובר. קבלת סיוע ראשוני דרך הטלפון מאדם שמגיע מתחום הרפואה ושיודע להרגיע ברוב המקרים מסייע להקל על העומס הזה בבתי החולים.
שירות גם מהמחשב
מעבר לשירות הטלפוני יש אפשרות להתנהל באופן עצמאי דרך המחשב. לקופה יש אתר שיש בו את כל האינפורמציה הדרושה לאזרח החל מרשימת רופאים, מרפאות, מידע רפואי אישי וכמובן אפשרות להזמין תורים לכל רופא מתבקש. אין ספק ששירותי הרפואה הניתנים כיום הם מהמתקדמים ביותר ולעיתים רבות עוזר המון.