פנייה למחלקת שירות הלקוחות של נביעות
יש כמה דרכים לבצע פנייה למחלקת שירות הלקוחות של נביעות, הדרך הראשונה היא באמצעות הטלפון. זו דרך המתאימה למי שרוצה לערוך בירורים כספיים או לשוחח עם מענה אנושי. הדרך הזו גם מומלצת ללקוחות חדשים שמתעניינים במוצרי החברה ומסלולי השירות. דרך שנייה ולא פחות נפוצה היא לשלוח הודעת SMS. זו דרך שמיועדת לטיפול בבעיות ספציפיות או דיווח על תקלות. חשוב לציין בתוך ההודעה כמה שיותר פרטים וכך לאפשר טיפול יעיל.
דרך שלישית לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של נביעות היא בעזרת דואר אלקטרוני. כיום נהוג להשתמש בדואר אלקטרוני על חשבון דואר רגיל, גם בגלל המהירות והזמינות וגם בגלל היכולת לנטר את הבקשות. דואר אלקטרוני מאפשר מעקב אחר הטיפול והוא תורם לאינטרסים של הלקוח. בנוסף, תמיד אפשר לפנות למחלקת שירות הלקוחות של חברת נביעות באמצעות הפקס. דרך אחרת היא פנייה למחלקה באמצעות האפליקציה או באתר האינטרנט.
למידע נוסף לחץ כאן – נביעות שירות לקוחות
מילוי פרטים באתר האינטרנט
רבים מעדיפים פנייה למחלקת שירות הלקוחות של נביעות באינטרנט. אתר האינטרנט של נביעות מתוחזק ברמה גבוהה והוא זמין מכל מחשב או מכשיר נייד. יחד עם זאת, פנייה לנביעות דרך האינטרנט כפופה להשארת פרטים אישיים. פרטים אלו הם שם פרטי ושם משפחה של הלקוח, טלפון, כתובת מייל והערות. הלקוח נדרש לסמן האם הוא מעוניין לקבל תכנים פרסומיים מנביעות ולאחר מכן פנייתו מועברת באופן אוטומטי. הגורמים הרלוונטיים מקבלים את הפנייה ומחליטים כיצד לטפל בה.
לסיכום, מחלקת שירות הלקוחות של נביעות מציעה דרכים מגוונות ליצירת תקשורת. הדבר החשוב מבחינת הלקוח הוא לפנות למחלקה בכל מקרה של בעיה, שאלה או סוגיה. מחלקת שירות הלקוחות של נביעות אחראית על שביעות הרצון של הלקוח ועל מימוש זכויותיו השונות.