מענה טלפוני לעסקים הוא שירות חוץ שבו משתמשים עסקים רבים שרוצים לתת ללקוחות שלהם שירות טוב יותר. המענה עצמו הוא מענה אנושי לשיחות הנכנסות או ליצירת שיחות יוצאות (אם יש צורך בכך) והוא יכול לתת מענה ללקוחות גם כשהעסק סגור או עמוס. כל עסק רוצה לתת ללקוחות שלו את השירות הטוב ביותר ולכן לא מספיק רק להעסיק חברת מענה טלפוני לעסקים אלא גם חשוב לבחור את החברה הנכונה שתייצג את העסק בצורה הטובה ביותר. כל עסק שמתעניין בשירות זה צריך לשאול את החברה באלו שעות היא נותנת שירות, כיצד היא מכשירה את העובדים ואלו שירותים היא נותנת.
שעות השירות של המענה
כל עסק יודע מתי הוא רוצה שהשירות יפעל ועם זאת גם אם הוא ירצה בעתיד לשנות את השעות עליו להיות מסוגל לעשות זאת. ישנם עסקים שרוצים לתת שירות מענה טלפוני לעסקים לאורך כל היום ובכל ימות השנה. עסקים אלו צריכים לברר כי החברה שנותנת את השירות יכולה לאייש אותו באופן תמידי ואם לא, עליו לחפש חברה שכן נותנת שירות זה.
הכשרת העובדים
מענה טלפוני לעסקים הוא הפנים של העסק. לכן, חשוב שבעל העסק שלוקח את השירות יברר כיצד החברה מכשירה את העובדים שלה והאם הם יכולים לתת מענה לצרכים השונים של העסק. חשוב לברר גם אם החברה מפקחת על העובדים ומבצעת משובים לשיפור השירות.
אלו שירותים אפשר לקבל
שירות מענה טלפוני לעסקים צריך להתאים לעסק. עסק אחד יכול לבקש שהמענה רק יקח הודעות ולעומתו עסק אחד יכול לבקש גם מענה טלמרקטינג. החשוב ביותר הוא לדעת שהחברה שנותנת את השירות יכולה לענות על הדרישות הספציפיות של העסק עצמו.